#

Specjalista ds. Obsługi Klienta

HOJO Sp. z o.o.

WARSZAWA, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Główne zadania:

  • Odpowiedzialność za realizację procesów obsługi usług
  • Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów
  • Pozyskiwania do współpracy partnerów biznesowych
  • Identyfikacja potrzeb klienta

 

Oczekujemy:

  • Co najmniej średniego wykształcenia
  • Dobrej znajomości rynku usług utrzymania czystości
  • Skuteczności i silnej orientacji na klienta
  • Umiejętności prowadzenia negocjacji oraz wysokich umiejętności komunikacyjnych
  • Terminowości, rzetelności i bardzo dobrej organizacji pracy
  • Samodzielności i systematyczności oraz umiejętnego planowania pracy własnej na podstawie wytyczonych zadań
  • Dyspozycyjności
  • Osób zorientowanych na osiąganie sukcesów w branży poprzez rozwój osobisty i zawodowy
  • Umiejętności posługiwania się pakietami: MSOffice i Open Office oraz czynnego prawa jazdy kat. B

 

Oferujemy:

  • Perspektywę szybkiego rozwoju osobistego i zawodowego
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów
  • Samodzielną pracę, stwarzającą możliwości rozwoju w dynamicznej organizacji
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Program szkoleniowy (indywidualnie uzgodniony system szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe i osobistą efektywność)

 

Termin składania aplikacji: 30.11.2016 r.

Prezentacja firmy

HOJOClean jest pierwszym sturtup’em – Marketplace Usług Sprzątani... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/01/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Praca w hotelu / Turystyka

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi