Sklep eSpares24 w związku z ciągłym rozwojem firmy poszukuje kandydata do pracy na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Zadania:
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży w zakresie realizacji zamówień od klientów oraz kontrola ich terminowej realizacji,
- Nanoszenie zleceń sprzedażowych do systemu
- Wystawianie dokumentów sprzedażowych
- Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy
- Przygotowywanie raportów
Wymagania:
- Osoba kontaktowa, uprzejma, lubiąca ludzi
- Fan boy/fan girl marki Apple
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Pozytywnie nastawiona do świata
- Bystra, punktualna, sumienna
- Potrafiąca sama zorganizować sobie obowiązki
Mile widziane:
- Status ucznia/studenta
- komunikatywny angielski
- umiejętność obsługi pakietu MS Office, OSX, kasy fiskalnej, Subiekta GT
- doświadczenie w pracy biurowej oraz obsłudze sklepu internetowego
- Szeroki wachlarz zainteresowań
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju poprzez kontakt z najnowszymi technologiami stosowanymi na świecie.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Praca jednozmianowa między godziną 9-17.
- Praca na terenie Warszawy (Praga Południe).
Do przesłanej aplikacji należy dołączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.
Uprzejmie informujemy, iż odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty kandydatów.
Amget.pl is IT company specializing in the development of web sit... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.