- Telefoniczna, a także mailowa obsługa Klienta oraz nadzór nad terminarzem
- Bieżąca współpraca z Klientami (m.in. udzielanie informacji o produkcie GO. PL)
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z Klientami
- Dbałość o wysoką jakość i standardy obsługi klienta
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy
Co zyskujesz?
- ciekawą pracę w firmie o bardzo dynamicznym rozwoju
- pracę na samodzielnym stanowisku z ludźmi pełnymi zaangażowania i ambicji
- ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych
- możliwość zdobycia doświadczenia w nowocześnie zarządzającej firmie
- stałe wynagrodzenie + premia
- pracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.
- Mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta
- Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne (prowadzenie rozmów telefonicznych, korespondencja z Klientami)
- Umiejętność planowania i organizacji pracy
- Znajomość języka angielskiego będzie dużym atutem
- Dokładność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
Platforma GO.PL to zbiór nowoczesnych i prostych w obsłudze narzędzi mar... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.