Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
wpisywanie zamówień od klientów krajowych/ eksportowych
wystawianie faktur
awizowanie wysyłek
współpraca z działem logistyki w zakresie ustalania kosztów transportu
kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami
współpraca z agencjami celnymi
Wymagania
dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
mile widziane doświadczenie w pracy w działach sprzedaży, logistyki, obsługi klienta
znajomość Pakietu MS OFFICE (zwłaszcza Excel)
dodatkowe atuty: znajomość zasad fakturowania, odprawy celne, INCOTERMS
wysoka kultura osobista
dobra organizacja czasu pracy
łatwość w nawiązywaniu relacji interpersonalnych
Prezentacja firmy
Capricorn S.A. to dynamiczne, nowocześnie zarządzane przedsiębior...
Capricorn S.A. to dynamiczne, nowocześnie zarządzane przedsiębiorstwo produkcyjne, oferujące wyroby do instalacji grzewczych, sanitarnych i systemów zamocowań. Nasze działania opierają się na wieloletnim doświadczeniu w tworzeniu kompleksowych rozwiązań dla instalatorów. Od momentu powstania w 1994 do dnia dzisiejszego przedsiębiorstwo utrzymuje czynne tempo rozwoju. Wysoka jakość produktów, innowacyjność, niezawodność oraz sprawny system dystrybucji zostały docenione przez naszych klientów w Polsce i zagranicą.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
16/02/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?