Opis stanowiska pracy
• telefoniczny i emaliowy kontakt z klientem
• realizacja zamówień
• wystawianie faktur
• współpraca z handlowcami
Wymagania
• dobra znajomość języka obcego
• doświadczenie w pracy typu call center, telemarketing
• znajomość Pakietu MS OFFICE (zwłaszcza Excel)
• wysoka kultura osobista
• dobra organizacja czasu pracy
• czynne prawo jazdy będzie dodatkowym atutem
• łatwość w nawiązywaniu relacji interpersonalnych
Prezentacja firmy
Capricorn S.A. to dynamiczne, nowocześnie zarządzane przedsiębior...
Capricorn S.A. to dynamiczne, nowocześnie zarządzane przedsiębiorstwo produkcyjne, oferujące wyroby do instalacji grzewczych, sanitarnych i systemów zamocowań. Nasze działania opierają się na wieloletnim doświadczeniu w tworzeniu kompleksowych rozwiązań dla instalatorów. Od momentu powstania w 1994 do dnia dzisiejszego przedsiębiorstwo utrzymuje czynne tempo rozwoju. Wysoka jakość produktów, innowacyjność, niezawodność oraz sprawny system dystrybucji zostały docenione przez naszych klientów w Polsce i zagranicą.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 04/11/2014
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta