#

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Devire

Śrem, wielkopolskie

Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Lokalizacja: Śrem

Twoja przyszła Firma / Your future Company

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma projektująca, produkująca i sprzedająca dobra konsumpcyjne cenione na całym świecie. Firma ściśle współpracuje z wieloma producentami samochodów będąc dla niektórych wyłącznym dostawcą. Prawie 150 lat doświadczenia, produkty Made in Europe i standardy przekraczające normy prawne zapewniają firmie znaczącą pozycję na rynku. Ze wględu na rozwój poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Zadania

  • zarządzanie bazą danych i zamówień w systemie komputerowym dla wyznaczonym klientów i krajów Europy Wschodniej,
  • odpowiedzialność za zamówienia, formularze, aplikacje i wnioski,
  • odpowiedzialność za przepływ dokumentów wysyłkowych i celnych, faktur, itd.,
  • odpowiadanie na zapytania klientów - mailowo i telefonicznie,
  • współpraca z innymi działami (zaopatrzenie, wysyłki, marketing, sprzedaż),
  • obsługa reklamacji i kontakt z działem zwrotów,
  • komunikacja z klientami w języku polskim i angielskim.

Nasz Klient zapewnia

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwości rozwoju i awansu.

U Kandydatów zwracamy uwagę na

  • wykształcenie co najmniej średnie,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku (0-3 lata): obsługa klienta lub sprzedaż,
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca płynną komunikację; znajomość języka niemieckiego będzie dużą zaletą,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie,
  • nastawienie na klienta i umiejętność dopasowania się do osób z różnymi typami osobowości,
  • biegłość w obsłudze MS Office.
Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi