#

Specjalista ds. obsługi klienta

Assunto Sp. z o.o.

Rzeszów, podkarpackie

Opis stanowiska pracy

  •  bieżąca obsługa klienta
  •  promowanie usług szkoleniowych, doradczych, audytowych
  •  budowanie trwałych relacji z klientami
  •  monitorowanie rynku pod katem zapotrzebowania na usługi
  •  praca w oparciu o dostarczoną bazę klientów
  •  przedstawianie klientom oferty firmy, nowych szkoleń specjalistycznych
  •  otwartość, zaangażowanie, chęć rozwoju
  •  współpraca z działem handlowym
  •  bieżące raportowanie do przełożonych

 

Wymagania

  •  mile widziane doświadczenie w branży usług szkoleniowych lub innych
  •  wysokie zdolności komunikacyjne i samodzielność w działaniu
  •  otwartość na zmiany i umiejętność aktywnego słuchania klienta
  •  znajomość aplikacji MS Office (word, excel, outlook, power point)
  •  otwartość, zaangażowanie, chęć rozwoju
  •  mile widziana osoba ucząca się

 

Prezentacja firmy

Firma Assunto Sp. z o.o. powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/11/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
6
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia, Praca Obsługa klienta, Praca Administracja biurowa, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi