Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Podejmij z nami pracę już dziś i weź udział w konkursie "Pracuj z Randstad i wygrywaj nagrody!” - masz szansę wygrać samochód lub rower! Nie zwlekaj - aplikuj i zarejestruj się w konkursie na www.randstad.pl/konkurs
Randstad dla swojego klienta z branży produkcyjnej, którego zakład zlokalizowany jest na terenie województwa podkarpackiego, poszukuje odpowiedniej osoby na stanowisko:
specjalista ds. obsługi klienta
Nr ref.: 41619Praca stała
Lokalizacja: Rogoźnica
- Telefoniczny kontakt z klientem (wsparcie i doradztwo)
- Prowadzenie negocjacji cenowych
- Aktywna promocja portfolio produktowego firmy oraz aktywne uczestnictwo w procesie wdrażania nowego produktu na rynek
- Budowanie, utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami
- Prowadzenie stałego monitoringu rynku, planowanie, aktywne pozyskiwanie informacji o potencjalnych klientach i ich potrzebach
- Sporządzanie kalkulacji cenowych oraz monitorowanie procesu, terminów dostawy, płatności
- Prowadzenie dokumentacji pracy z klientem w programie CRM
- Ścisła współpraca z Kierownikami Projektów, wsparcie prowadzonych przez nich projektów
- Realizacja wyznaczonych założeń biznesowych
- Uczestnictwo w wizytach u kluczowych klientów
- Dbałość o profesjonalny wizerunek firmy
- Tłumaczenie dokumentacji
- Uczestnictwo w organizacji targów oraz innych wydarzeń branżowych
- Wykształcenie wyższe
- Min roczne doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta
- Znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym
- Znajomość języka niemieckiego mile widziana
- Profesjonalizm w działaniu
- Samodzielność, sumienność, operatywność, zorientowanie na cele
- Bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej
- Łatwość nawiązywania kontaktów i wysoka kultura osobista,
- Praktyczne umiejętności wykorzystania systemów CRM w pracy
- Zorientowanie na osiąganie celów
- Łatwości w przyswajaniu wiedzy merytorycznej i umiejętności analityczne
Oferta:
- Stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę
- Dobre wynagrodzenie oraz motywujące premie uznaniowe
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Praca w między narodowym środowisku