Opis stanowiska pracy
Firma BonCard Polska Sp. z o.o. jest dostarczycielem innowacyjnego rozwiązania w obszarze pozapłacowych świadczeń pracowniczych oraz systemów kart podarunkowych.
Obecnie poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Główne zadania osoby zatrudnionej:
- Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi,
- Obsługa rozliczeń Klientów
- Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami,
- Udział w nowych projektach
Od kandydatów oczekujemy:
- Energia, dynamizm, pozytywne nastawienie,
- Umiejętność pracy pod presją czasu i wyniku,
- Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów,
- Dobra dykcja,
- Samodzielność i umiejętność sprawnej organizacji pracy
- Dobra znajomość pakietu Office
- Wykształcenie minimum średnie
Oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę o pracę (podstawa + prowizja )
- Szkolenie i przygotowanie merytoryczne do pracy w branży
- Narzędzia pracy
- Przyjazną atmosferę pracy
- Pracę w dynamicznym zespole, zorientowanym na realizację celów.
Osoby zainteresowane pracą w naszej firmie prosimy o zapoznanie się ze stroną internetową www.boncardpl
Oferty zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesłać za pomoca opcji "Aplikuj"
W temacie maila prosimy wpisać Numer referencyjny: Specjalista /07/2018
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Prezentacja firmy
BonCard Polska to spółka z kapitałem polskim, zajmująca się wprow...
BonCard Polska to spółka z kapitałem polskim, zajmująca się wprowadzaniem i obsługą nowoczesnych systemów w sektorze usług B2B i B2C – stworzona przez specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, którzy doprowadzili do osiągnięcia rynkowych sukcesów firm, w których pracowali. Posiadamy odpowiedni kapitał – finansowy, ludzki i technologiczny, aby sprostać aktualnym oczekiwaniom rynku, ale także w sposób elastyczny reagować na jego zmieniające się potrzeby.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 02/08/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 2
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta