#

Specjalista ds. obsługi klienta

ArchiDoc SA

Łódź, łódzkie

Opis stanowiska pracy

Voice Contact Center, jest liderem wśród firm świadczących usługi zarządzania relacjami z klientem z wykorzystaniem wirtualnych kanałów komunikacji.
Po więcej informacji zapraszamy na www.voicecc.pl
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

miejsce pracy:
Łódź, ul. Żeligowskiego 3/5 – nr ref.: kts/ldz/0815p

Zakres obowiązków:
• telefoniczna sprzedaż produktów naszych klientów
• udzielanie klientom informacji o promowanych produktach
• sporządzanie raportów z wykonywanych działań
• kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

Nasze oczekiwania:
• dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
• komunikatywność, kreatywność oraz entuzjazm
• nastawienie na realizację celów i wyników sprzedaży
• dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
• wykształcenie min. średnie
• mile widziane doświadczenie w pracy w call center / telemarketingu lub obsłudze klienta, ale niekonieczne

Nasza oferta:
• zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
• stałe wynagrodzenie podstawowe (stawka godzinowa) plus system motywacyjny
• szeroki profesjonalny pakiet szkoleń z produktów oraz technik sprzedaży i obsługi klienta
• realna możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu
• praca w zespole dynamicznych, otwartych i życzliwych ludzi
• bardzo wysoki komfort pracy w nowoczesnym centrum operacyjnym
• atrakcyjny pakiet socjalny – karty sportowe, ubezpieczenie zdrowotne, stypendia firmowe, ciekawe konkursy, niespodzianki
• zapraszamy osoby w każdym wieku

Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie cv z zaznaczeniem nr ref.: nr ref.: kts/ldz/0815p w tytule wiadomości.

Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Voice Contact Center Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”
Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia.

Prezentacja firmy

Firma Outsourcingowa

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/06/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
10
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi