#

Specjalista ds. obsługi klienta

Attic Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Twoją rolą będzie:

  • stacjonarna obsługa firm wykonawczych oraz klientów indywidualnych w zakresie doradztwa i sprzedaży materiałów budowlanych i wykończeniowych 
  • współpraca z przedstawicielami handlowymi
  • budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami firmy 
  • realizacja budżetów sprzedażowych 

Wymagania

  • doświadczenie zawodowe na stanowisku handlowym
  • znajomość branży budowlanej
  • wykształcenie minimum średnie
  • umiejętności efektywnego planowania i organizacji własnego czasu pracy
  • znajomość programu CDN XL będzie dodatkowym atutem

 

W zamian za Twoje zaangażowanie, oferujemy:

  • naprawdę dobrą atmosferę pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • motywacyjny system wynagrodzeń
  • narzędzia pracy adekwatne do stanowiska
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • pakiet socjalny w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie

Prezentacja firmy

Jesteśmy jedną z największych krakowskich firm handlowych w branży mater... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/07/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Budownictwo / Praca na budowie, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi