#

Specjalista ds. obsługi klienta

FRISCOM s.c.

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Friscom s.c. - operator portali internetowych związanych z nieruchomościami (Dominium oraz Biura) - poszukuje osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta, która będzie odpowiedzialna za obsługę obecnych klientów, pozyskiwanie nowych oraz uczestnictwo w działaniach marketingowych firmy (miejsce pracy: Kraków).

Zakres obowiązków:

* nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami
* aktualizacja i przygotowywanie ogłoszeń oraz publikacja reklam internetowych
* rozpoznawanie potrzeb klientów, opracowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy
* aktywna sprzedaż produktów i usług oferowanych przez portale
* udział w działaniach marketingowych firmy (w tym imprezy targowe, giełdy itp.)
* uczestniczenie we wdrażaniu nowych funkcjonalności portalu

Oczekiwania:

* wysoka kultura osobista i komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
* umiejętność inicjowania i podtrzymywania dobrych relacji
* nastawienie na rezultaty
* mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów i usług
* znajomość Internetu
* obsługa podstawowych programów biurowych

Oferujemy:

* ciekawą pracę w młodym zespole
* możliwość rozwijania nowych projektów
* perspektywy rozwoju zawodowego
* wynagrodzenie poparte premią za osiągane wyniki

Możliwe różne formy zatrudnienia (umowa-zlecenie / umowa o pracę) i okres zatrudnienia.

Prezentacja firmy

Firma zajmuje się prowadzeniem portali internetowych

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/05/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Czas trwania umowy
1 rok
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi