#

Specjalista ds.obsługi klienta

Allekurier Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Allekurier Sp. z o.o. to prężnie działająca firma świadcząca usługi dla rynku e-commerce w zakresie nadawania przesyłek kurierskich (kopert,paczek, palet) na terenie całej Polski, Unii Europejskiej oraz większości krajów na świecie. 

Aktualnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisku pracownika Biura Obsługi Klienta. Miejsce pracy: ­Rząska k.Krakowa oraz Kraków

Do zadań na tym stanowisku należeć będzie:

  • Obsługa połączeń przychodzących oraz poczty elektronicznej
  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania oraz rozwiązywanie problemów klientów
  • Aktualizowanie danych w systemie
  • Tworzenie i podtrzymywanie trwałych relacji z klientami

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę w miłej atmosferze
  • Stałe godziny pracy w dni robocze poniedziałek/piątek  

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klientów
  • Umiejętność samodzielnej ogranizacji pracy 
  • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu oraz utrzymaniu kontaktów biznesowych
  • Znajomość  języka angielskiego w mowie oraz piśmie na poziomie komunikatywnym
  • Odporność na sytuacje stresowe

Prezentacja firmy

Firma AlleKurier powstała z inicjatywy grupy osób zajmujących się transp... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/02/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
2 700PLN - 3 500PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
uznaniowa
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi