Opis stanowiska pracy
BillBird S.A. - część międzynarodowej korporacji IGT, lidera w projektowaniu oraz dostarczaniu innowacyjnych systemów loteryjnych poszukuje:
SPECJALISTY DS. OBSŁUGI KLIENTA
w Dziale Customer Care
Nr ref. CC/11/2016
Zadania:
- obsługa zgłoszeń przychodzących ze wszystkich kanałów komunikacji (telefon, mail, inne)
- rozwiązywanie problemów technicznych oraz przyjmowanie reklamacji
- udzielanie informacji dotyczących świadczonych usług
- zapewnienie obsługi Klienta na najwyższym poziomie
- współpraca z innymi działami przy realizacji zgłoszeń
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- znajomość języka angielskiego
- znajomość środowiska Windows i aplikacji biurowych MS Office
- bardzo dobra organizacja pracy
- komunikatywność oraz nastawienie na współpracę w zespole samodzielność, inicjatywa i dynamika w działaniu
- zaangażowanie w realizację zadań
Oferujemy:
- ciekawą pracę w nowoczesnej, międzynarodowej firmie
- przyjazną atmosferę
- atrakcyjny pakiet socjalny
- forma zatrudnienia: umowa o pracę
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV wraz z listem motywacyjnym za pomocą przycisku "Aplikuj"
Prosimy o umieszczenie nr ref. w temacie maila.
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi jedynie na wybrane aplikacje.
Prosimy o dopisanie na przesyłanych dokumentach następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu obecnej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883”.
Prezentacja firmy
BillBird S.A. – lider na rynku polskim w zakresie innowacyjnych s...
BillBird S.A. – lider na rynku polskim w zakresie innowacyjnych sposobów regulowania należności
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 17/12/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting