Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Specjalista ds. obsługi klienta
Lokalizacja: KatowiceNaszym Klientem jest międzynarodowa firma oferująca zaawansowane technologicznie produkty z zakresu automatyki przemysłowej. W zawiązku z rozwojem Działu Sprzedaży szukamy obecnie kandydatów na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta.
Zadania:
- Obsługa klientów firmy - przyjmowanie i realizacja zamówień;
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy;
- Kontakt z innymi działami firmy w sprawach związanych z realizacją zamówień;
- Wystawianie faktur, kontrola płatności;
- Przygotowywanie innych dokumentów administracyjnych;
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta (w bezpośrednim kontakcie, jak również przez telefon);
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację;
- Samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy;
- Doświadczenie w księgowaniu, obsłudze programów finansowo – księgowych będzie dodatkowym atutem;
Nasz klient oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do zaangażowania i umiejętności;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Możliwość budowania ścieżki kariery w strukturach firmy;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.