#

Specjalista ds. obsługi klienta

Devire

Katowice, śląskie

Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Specjalista ds. obsługi klienta

Lokalizacja: Katowice

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma oferująca zaawansowane technologicznie produkty z zakresu automatyki przemysłowej. W zawiązku z rozwojem Działu Sprzedaży szukamy obecnie kandydatów na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta.

 

Zadania:

  • Obsługa klientów firmy - przyjmowanie i realizacja zamówień;
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy;
  • Kontakt z innymi działami firmy w sprawach związanych z realizacją zamówień;
  • Wystawianie faktur, kontrola płatności;
  • Przygotowywanie innych dokumentów administracyjnych;

 

Wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta (w bezpośrednim kontakcie, jak również przez telefon); 
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację;
  • Samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy;
  • Doświadczenie w księgowaniu, obsłudze programów finansowo – księgowych będzie dodatkowym atutem;

 

Nasz klient oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do zaangażowania i umiejętności;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Możliwość budowania ścieżki kariery w strukturach firmy;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi