Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży motoryzacyjnej.
Główne zadania:
• obsługa klienta zewnętrznego oraz wewnętrznego w zakresie jakości,
• analiza zwrotów od klienta: reklamacyjnych i gwarancyjnych,
• uczestnictwo w audytach klienta oraz w audytach wewnętrznych,
• koordynacja działań poreklamacyjnych oraz poaudytowych,
• tworzenie planów kontroli
• przygotowywanie dokumentacji PPAP,
• nadzór nad jakością wyrobu na etapie wdrażania, produkcji masowej oraz doskonalenie bieżących procesów produkcji.
Wymagania:
• biegła znajomość języka angielskiego,
• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego,
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
• wiedza na temat standardów jakości w branży motoryzacyjnej (8D, SPC, Six-Sigma),
• prawo jazdy kategorii B,
• gotowość do częstych wyjazdów służbowych (maksymalnie 1 raz w miesiącu na terenie Europy).
Klient oferuje:
• możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji w międzynarodowej korporacji,
• rozbudowany system szkoleń, w tym kursy językowe,
• kontakt z najnowszymi technologiami branży automotive,
• dodatkowe bonusy, m.in. prywatna opieka medyczna, premie, paczki świąteczne,
• stabilne zatrudnienie.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku "Aplikuj" po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?