#

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Grupa Kapitałowa Iglotex

Gdynia, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Zadania na stanowisku:

  • wprowadzanie oraz administrowanie zamówieniami sprzedażowymi,
  • tworzenie oraz ewidencjonowanie dokumentów sprzedażowych (FV, WZ, KP, korekty),
  • bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa Klienta, obsługa kasowa,
  • tworzenie listów przewozowych, rozliczanie kierowców.

Poszukujemy osoby, która:

  • posiada wykształcenie minimum średnie,
  • ma doświadczenie w pracy biurowej lub administracyjnej,
  • wykazuje się praktyczną znajomością obsługi programów pakietu MS Office,
  • jest gotowa do pracy w systemie zmianowym,
  • cechuje się komunikatywnością i umiejętnością pracy w zespole.

Oferujemy:

  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • możliwość skorzystania z bogatej oferty benefitów, m.in. platformy kafeteryjnej, karty MultiSport, pakietu prywatnej opieki medycznej, grupowego ubezpieczenia na życie, dofinansowania do wypoczynku i in.

Zapraszamy także osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Wymagania

Podmiot zatrudniający: Iglotex Dystrybucja Sp. z o.o., ul. Polska 20, 81-339 Gdynia.

Prezentacja firmy

Grupa Kapitałowa IGLOTEX to polski czołowy dystrybutor żywności m... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi