#

Specjalista ds. Obsługi Klienta

HR SIGMA

Cieszyn, śląskie

HR SIGMA

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Od: HR SIGMA
Miejsce pracy: Cieszyn

Obowiązki:

  • wystawianie faktur, korekt do faktur i innych dokumentów sprzedażowych
  • wprowadzanie do systemu komputerowego zamówień oraz aktualnych kursów walut
  • zlecenie do realizacji oraz kompleksowa obsługa zamówień
  • obsługa telefoniczna Klienta

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość MS Office
  • umiejętność samoorganizacji pracy własnej
  • rzetelność, odpowiedzialność
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • możliwość zdobycia nowych kwalifikacji i doświadczenia
  • pełne szkolenie
  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy
  • wsparcie doświadczonego zespołu specjalistów i pełną pomoc przy wprowadzeniu do zespołu i firmy
  • przyjazną atmosferę pracy

Osoby spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie swojej aplikacji.


Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl


Klauzula RODO
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
HR SIGMA

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi