Obowiązki:
- wystawianie faktur, korekt do faktur i innych dokumentów sprzedażowych
- wprowadzanie do systemu komputerowego zamówień oraz aktualnych kursów walut
- zlecenie do realizacji oraz kompleksowa obsługa zamówień
- obsługa telefoniczna Klienta
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość MS Office
- umiejętność samoorganizacji pracy własnej
- rzetelność, odpowiedzialność
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- możliwość zdobycia nowych kwalifikacji i doświadczenia
- pełne szkolenie
- wszystkie niezbędne narzędzia pracy
- wsparcie doświadczonego zespołu specjalistów i pełną pomoc przy wprowadzeniu do zespołu i firmy
- przyjazną atmosferę pracy
Osoby spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie swojej aplikacji.
Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl
Klauzula RODO
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).