#

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Tartel Sp. z o.o.

44-100 Gliwice, śląskie

Opis stanowiska pracy

Firma Tartel sp. z o.o., właściciel telefonii internetowej HaloNet, poszukuje do pracy osoby na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta.

Do zadań na tym stanowisku należy:

* utrzymywanie kontaktów z partnerami i kluczowymi Klientami Firmy;
* przygotowywanie spersonalizowanych ofert dla obecnych i nowych Klientów;
* współpraca przy tworzeniu promocji;
* wsparcie BOK Spółki;
* dbanie o wizerunek firmy;
* stałe monitorowanie rynku i działań konkurencji.

Wymagania

Oczekiwania od kandydata:

* kreatywność, zaangażowanie, entuzjazm, zdolności komunikacyjne;
* inwencja tworzenia nowych, niestandardowych pomysłów;
* znajomość zagadnień internetowych, takich jak reklama w internecie, pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarkach, portale społecznościowe itp.
* samodzielność w rozwiązywaniu problemów.

Prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych, w których musi znajdować się klauzula: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez spółkę Tartel Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.)"

Skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

Firma Tartel Sp. z o.o. jest niezależnym operatorem usług telefon... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/05/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi