Firma Tartel sp. z o.o., właściciel telefonii internetowej HaloNet, poszukuje do pracy osoby na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta.
Do zadań na tym stanowisku należy:
* utrzymywanie kontaktów z partnerami i kluczowymi Klientami Firmy;
* przygotowywanie spersonalizowanych ofert dla obecnych i nowych Klientów;
* współpraca przy tworzeniu promocji;
* wsparcie BOK Spółki;
* dbanie o wizerunek firmy;
* stałe monitorowanie rynku i działań konkurencji.
Oczekiwania od kandydata:
* kreatywność, zaangażowanie, entuzjazm, zdolności komunikacyjne;
* inwencja tworzenia nowych, niestandardowych pomysłów;
* znajomość zagadnień internetowych, takich jak reklama w internecie, pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarkach, portale społecznościowe itp.
* samodzielność w rozwiązywaniu problemów.
Prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych, w których musi znajdować się klauzula: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez spółkę Tartel Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.)"
Skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Firma Tartel Sp. z o.o. jest niezależnym operatorem usług telefon... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.