#

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Benhauer Sp. z o.o.

31-532 Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Benhauer to polska firma technologiczna, która jest producentem systemu SALESmanago, jednej z największych na świecie platform klasy marketing automation oraz systemu APPmanago służącego do automatyzacji w kanale mobilnym. Istniejemy na rynku od 2011 roku i już zatrudniamy 150 osób w Krakowie, Warszawie, Londynie, Lizbonie, Bukareszcie, Nowym Jorku i Bangalore. Od trzech lat rozwijamy się w tempie 100% rocznie. W związku z tym, bardzo dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalisty ds. Obsługi Klienta



Wymagania

Opis stanowiska:

- Telefoniczna, a także mailowa obsługa Klienta oraz nadzór nad terminarzem spotkań

- Bieżąca współpraca z Klientami (m.in. udzielanie informacji o produkcie SALESmanago) - na żadnym etapie pracy NIC NIE SPRZEDAJESZ!

- Kompletowanie dokumentów, broszur oraz ulotek, a także informowanie o nich Klientów

- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z Klientami

- Dbałość o wysoką jakość i standardy obsługi klienta

- Ścisła współpraca z innymi działami firmy

 

Wymagania:

- Mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta

- Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne (prowadzenie rozmów telefonicznych, korespondencja z Klientami)

- Umiejętność planowania i organizacji pracy

- Chęć do pracy i samorozwoju

- Dokładność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki

- Znajomość języka angielskiego oraz innego języka będzie bardzo dużym, dodatkowym atutem

- jesteś osobą, która może podjąć pracę w pełnym wymiarze godzin

 

Oferujemy:

- Ciekawą pracę w firmie o bardzo dynamicznym rozwoju

- Pracę na samodzielnym stanowisku z ludźmi pełnymi zaangażowania i ambicji

- Ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych (realna szansa awansu wewnątrz struktur firmy)

- możliwość zdobycia doświadczenia w nowocześnie zarządzającej firmie

- wynagrodzenie, dochodzące nawet do 5 tys. netto.

 

Zainteresowany? Wyślj do nas aplikację i dołącz do naszego zespołu! 

Prezentacja firmy

SALESmanago Marketing Automation w raporcie FT1000 Financial Times to 26... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/05/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
5
Min. doświadczenie:
Tylko praktyki
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi