OBOWIĄZKI:
Pozyskanie i utrzymanie długofalowej relacji z Klientem tj. podtrzymanie relacji telefonicznej, mailowej, badanie potrzeb szkoleniowych, planowanie akcji marketingowych.
Organizacja usług edukacyjnych tj. przygotowanie materiałów szkoleniowych, organizacja logistyki (dojazd, rezerwacje sal i hoteli)
Obsługa administracyjna tj. koordynacja obiegu dokumentów (umowy, dzienniki, harmonogramy)
OFERUJEMY:
Wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę. Wynagrodzenie podstawowe rozbudowane jest o system premiowy.
Świadczenia dodatkowe: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, vouchery do kina itp.
Możliwość rozwoju i nabywania nowych umiejętności, dzięki jasnemu systemowi awansów. Ponadto - jako firma usługowa - mamy ogromne możliwości we wspieraniu naszych pracowników rozwijaniu indywidualnych autorskich projektów.
Stabilne zatrudnienie, firma świadczy usługi m.in. dla administracji publicznej, realizujemy zadania które są określane odpowiednimi ustawami.
Mile widziane osoby z doświadczeniem w obszarze szeroko rozumianego wspierania edukacji, usług doradczych, szkoleniowych, badawczych itp.
Rozpatrujemy również aplikacje osób bez doświadczenia branżowego, które gotowe są poszerzać swoją wiedzę z zakresu branży tj. wspierania edukacji i usług pokrewnych.
Poszukujemy osób umiejących szybko nawiązać relację z innymi, energicznych, umiejących sprawnie wyrażać swoje myśli.
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w zawodach sprzedażowych (obsługa klienta, handel, sprzedaż) lub usługach społecznych (oświata, pomoc społeczna)
Wymagana jest podstawowa znajomość pakietu MS Office tj. Word, Excel, Outlook
Centrum Rozwiązywania Problemów Społecznych to firma badawczo-con... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.