#

Specjalista ds. Obsługi Klienta (ze znajomością języka czeskiego)

Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService S.A.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart jak i przelewów eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta (ze znajomością języka czeskiego)

Miejsce pracy: Warszawa

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

Kompleksowa obsługa klientów (w szczególności w języku czeskim lub słowackim), w tym:

  • Udzielanie porad i informacji Akceptantom w sprawach dotyczących dokonywania transakcji.
  • Obsługa terminali płatniczych.
  • Odpowiedzialność za terminowe przyjęcie wszelkiej dokumentacji.
  • Realizacja pisemnych dyspozycji Akceptantów.
  • Wprowadzanie zmian danych teleadresowych Akceptantów.
  • Kompleksowa obsługa reklamacji otrzymywanych od Akceptantów.

 

Wymagania:

  • Znajomość języka czeskiego na min. poziomie C1 – warunek konieczny.
  • Mile widziani native speakers.
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta.
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze/serwisowaniu terminali POS/kas fiskalnych/autoryzacji transakcji.
  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Dobra znajomość obsługi MS Word oraz MS Excel.
  • Opanowanie i umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
  • Sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Komunikatywność i operatywność.

 

Oferujemy:

  • szkolenie i wsparcie w trakcie pracy
  • możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych
  • rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych
  • owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę

Prezentacja firmy

Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. pows... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/03/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Finanse, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Bankowość

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi