Opis stanowiska pracy
Podstawowe obowiązki:
- Bieżąca obsługa Klientów Zagranicznych
- Ścisła Współpraca z Account Managerem
- Koordynowanie realizacji zamówień
- Komunikacja z Klientami w języku niemieckim lub/i języku angielskim (kontakt mailowy oraz telefoniczny)
- Dbałość o wysoki standard obsługi klienta
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego
- Doświadczenie w sprzedaży
- Dobra znajomość MS Office
- Wyższe wykształcenie
Kandydatom oferujemy:
- Praca na pełny etat
- Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego
- Miłą atmosferę i wsparcie merytoryczne
- Kafeteryjny system wynagrodzeń w tym prywatną opiekę medyczną, OK System, Mybenefit, Multisport, itp.
- Dołącz do nas
Prezentacja firmy
LYNKA Sp. z o.o., polsko-amerykańska firma z siedzibą w Krakowie,...
LYNKA Sp. z o.o., polsko-amerykańska firma z siedzibą w Krakowie, jest jedną z wiodących firm w Europie, specjalizujących się w dystrybucji i promocji odzieży sportowej oraz artykułów reklamowych. Posiada tysiące klientów w 22 krajach Europy oraz w USA, wśród nich są prestiżowe globalne marki sportswearowe, takie jak: Nike, Fruit of the Loom, Russel oraz setki klientów korporacyjnych jak Exxon Mobile, KFC, Starbucks. Założona w 1992 roku, Lynka zdobyła ponad 35 międzynarodowych nagród za wysoką jakość produkcji
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 07/06/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Obsługa klienta