Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim
Miejsce pracy / Location WarszawaNasz Klient zapewnia / Our Client offers
Naszym klientem jest firma o globalnym zasięgu, która zajmuje się produkcją sprzętu elektronicznego. Jeśli w pracy najbardziej zależy Ci na możliwości używania języka włoskiego, zgranym zespole, stabilnych warunkach zatrudnienia oraz pracy z ludźmi: ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim
Będziesz odpowiedzialny za zdalne wsparcie klientów marki w kwestii odpowiadania na zapytania dotyczące produktów (maile oraz telefony).
Nasz klient zapewnia:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- prywatne ubezpieczenie medyczne
- kartę Multisport
- 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy
- kursy językowe
- profesjonalne szkolenia
- ciepły posiłek w pracy
U kandydatów zwracamy uwagę na:
- biegłą znajomość języka włoskiego (B2/C1/C2)
- komunikatywną znajomość języka angielskiego (min B1)
- pozytywne nastawienie do powierzonych zadań
- komunikatywność
- gotowość do pracy zmianowej