Opis stanowiska pracy
W związku z rozwojem projektów obcojęzycznych Transcom poszukuje Specjalistów ds. obsługi klienta ze znajomością różnych języków obcych. Obecnie prowadzimy projekty związane z modą, wsparciem technicznym dla odbiorców produktów RTV/AGD,
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- jasno określoną ścieżkę kariery,
- pakiet benefitów pozapłacowych typu: Multisport, LuxMed, ubezpieczenia grupowe itp.,
- możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie, doskonalenie języka obcego i umiejętności miękkich,
- dobrze zlokalizowane biuro - 20 minut spacerem do morza, kilka minut do przystanku autobusowego, tramwajowego i SKM.
Wymagania:
- komunikatywna znajomość języka obcego np. niemieckiego, francuskiego, hiszpańskiego, fińskiego, duńskiego, norweskiego lub innego języka obcego,
- kreatywność, entuzjazm, otwartość, komunikatywność, pozytywne nastawienie do ludzi,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
Obowiązki:
- W zależności od projektu obsługa klientów z różnych branż (kontakt przez telefon, czat, e-mail bądź video-czat) poprzez rozwiązywanie problemów, weryfikacja dotycząca konieczności wysyłania serwisanta, umawianie serwisu, wprowadzanie reklamacji.
- Fachowe doradztwo w zakresie produktów oraz pomoc związana z wszelkimi problemami mogącymi wystąpić w procesie zamawiania produktów itp.
- Dbanie o pozytywne relacje z klientem i wizerunek firmy.
CV prześlij klikając w przycisk "Aplikuj".
Prosimy o dodanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."
Prezentacja firmy
Transcom Worldwide Poland należy do grupy Transcom Worldwide - gl...
Transcom Worldwide Poland należy do grupy Transcom Worldwide - globalnego dostawcy usług w dziedzinie outsourcingu, który koncentruje się całkowicie na Klientach i ich obsłudze. Posiadamy 62 oddziały w 26 krajach na świecie. Nasi Konsultanci obsługują codziennie ponad 600.000 Klientów w 33 językach.
Główny oddział firmy znajduje się w Olsztynie i powstał w 2003 roku, od tego czasu prężnie się rozwija. Cały czas pozyskujemy nowych klientów, otwieramy innowacyjne projekty i tym samym tworzymy setki miejsc pracy.
Jesteśmy liderem w zakresie zarządzania relacjami z klientem w Olsztynie.
W naszym Contact Center obsługujemy klientów z wielu branż, w tym: branży motoryzacyjnej, bankowej, wydawniczej, telekomunikacyjnej, handlowej. Świadczymy usługi połączeń przychodzących, wychodzących oraz obsługi klienta za pomocą poczy e-mail, listu, chat i nie tylko.
Cenimy doświadczenie zawodowe naszych kandydatów, ale przyjmujemy też osoby, które dopiero zaczynają swoją karierę. U nas każdy przechodzi nie tylko profesjonalne szkolenie wstępne, ale również cały pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje i kompetencje zawodowe. Wszyscy nasi pracownicy piastujący wysokie stanowiska zaczynali od pracy jako Konsultanci ds. Obsługi Klienta.
Zapraszamy do sprawdzenia naszych aktualnych ofert pracy na profilu na Facebooku TranscomPoland
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/05/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Administracja biurowa, Praca BPO / outsourcing