Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe inżynierskie
Branża: Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca Obsługa klienta
Obowiązki
- Obsługa zgłoszeń z systemów wewnętrznych i projektów komercyjnych
- Obsługa wewnętrznych systemów CRM, Jira, ServiceDesk i innych
- Rozwiązywanie bieżących problemów sprzętowych, programowych, z konfiguracją kont użytkowników
Wymagania
- Znajomość języka niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
- Zaangażowanie, sumienność, uczciwość
- Dobra organizacja pracy
- Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziana
- Łatwość w przyswajaniu wiedzy i rozwiązań technologicznych / informatycznych
Oferujemy
- Stały rozwój kwalifikacji zawodowych
- Nowe, ciekawe zadania
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Pakiet socjalny