Opis stanowiska pracy
Jesteśmy firmą Polsko-Niemiecką działającą na rynkach międzynarodowych z centralą w Polsce. Misją naszej firmy jest dostarczanie odnawialnych źródeł energii klientom w całej Europie.
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Będziesz odpowiedzialny za:
- mailową i telefoniczną obsługę zapytań oraz zamówień klientów w języku niemieckim,
- sprzedaż produktów firmy na rynkach niemieckojęzycznych - klienci składają zamówienia poprzez stronę internetową, twoim zadaniem będzie negocjacja warunków i sprzedaż
- przygotowywanie ofert handlowych dla aktualnych i potencjalnych klientów,
- kontrolę poszczególnych etapów zamówienia od momentu złożenia, wysyłkę̨ i dostarczenie do klienta zgodnie z zamówieniem,
- koordynację działań logistycznych,
- wykonywanie prac administracyjnych związanych z obsługiwanym regionem,
Oczekujemy od Ciebie:
- bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1
- doświadczenia w sprzedaży/obsłudze klienta,
- dobrej znajomości pakietu MS Office,
- dobrej organizacji pracy własnej,
- umiejętności efektywnej współpracy w zespole,
Oferujemy:
- atrakcyjne stałe wynagrodzenie oraz system premiowy,
- umowa o pracę na czas nieokreślony,
- duże możliwości rozwoju i awansu zawodowego,
- pracę w zgranym i energicznym zespole z dużym zapałem do pracy,
- narzędzia niezbędne do realizacji zawierzonych zadań.
Prosimy o zapoznanie się z ofertą i przesłanie swojej kandydatury za pomocą przycisku "Aplikuj".
Prezentacja firmy
Concept Trade sp. z o.o. jest międzynarodową firmą handlową, która stano...
Concept Trade sp. z o.o. jest międzynarodową firmą handlową, która stanowi outsourcing usługowy dla podmiotów za granicą.
Realizujemy projekty od założenia nowego podmiotu gospodarczego w danym kraju, do wypracowania poszczególnych działów danej firmy i jej stabilizacji na wybranych rynkach docelowych.
Szczegółową ofertę naszej firmy znajdziecie Państwo na www.concept.trade
Zapraszamy do współpracy!
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/09/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Internet / e-commerce