Dla naszego Klienta - firmy będącej europejskim przedsiębiorstwem działającym od 15 lat w Polsce - poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Przez lat firma osiągnęła ustabilizowaną i mocną pozycję, nieustannie budując wizerunek lidera na polskim rynku przesyłek personalizowanych i bezpośredniej komunikacji z klientem.
Proponowane stanowisko zakłada samodzielną opiekę nad klientami niemieckojęzycznymi, dlatego poszukujemy osoby potrafiącej doskonale zarządzać swoim czasem, nastawionej na osiągnięcie celu.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Komunikacja z klientem w języku niemieckim;
Dbałość o właściwy przebieg realizacji zleceń oraz zadowolenie Klienta ze współpracy;
Kalkulacja zleceń i opracowanie dokumentacji produkcyjnej (w tym faktur);
Komunikacja z Klientem i podwykonawcami;
Aktywne umacnianie więzi i współpracy z Klientami;
Udział w spotkaniach z Klientem oraz działaniach wizerunkowych firmy (targi, konferencje).
PRACODAWCA OFERUJE:
Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko;
Kompleksowe przeszkolenie z zakresu wykonywanych obowiązków;
Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy.
WYMAGANIA:
Wykształcenie wyższe lub w trakcie ostatniego roku studiów;
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny;
Bardzo dobra znajomość pakietu Office (w szczególności Excel);
Doskonale rozwinięte zdolności interpersonalne, umiejętność budowanie relacji;
Skrupulatność, odpowiedzialność, konsekwencja w działaniu;
Doświadczenie w obsłudze Klienta będzie bardzo mile widziane!
ERS| Defines positive change, agencja doradztwa personalnego nale... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.