#

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim , angielskim

rainbowcups (WirelessCom Sp. z o. o.)

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

 

Zadania jakie będziemy przed Tobą stawiać, to:

 

• Profesjonalna komunikacja i utrzymywanie dobrych relacji z klientami firmy (zarówno polskimi jak i zagranicznymi) poprzez e-mail oraz telefon (po polsku i po angielsku).

• Szybkie i precyzyjne odpowiadanie na zapytania klientów, przygotowywanie ofert handlowych, przygotowywanie i wysyłka próbek, przyjmowanie zamówień klientów, współpraca z grafikami oraz innymi działami w firmie, fakturowanie, czuwanie nad poprawną i terminową realizacją zamówień klientów, zlecanie wydań towaru z magazynu, obsługa reklamacji (czyli kompleksowa obsługa klienta). Będziesz w firmie jedynym punktem kontaktowym dla klienta.

• Uczestnictwo i reprezentacja firmy na imprezach targowych krajowych i zagranicznych.

• Obsługa systemów informatycznych firmy związanych z procesem kompleksowej realizacji zamówień klientów i procesem sprzedaży.

Praca ta  NIE wiąże się z: wizytami u klientów, spotkaniami z nimi , sprzedażą bezpośrednią, częstymi delegacjami (wyjątek – targi), call center, aktywnym pozyskiwaniem klientów, „wyrabianiem” planów sprzedażowych, targetami sprzedażowymi, pracą „na prowizji”.

Wymagania

 

Od kandydatów oczekujemy:

 

• Profesjonalnej obsługi naszych klientów.

• Bardzo dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, aktywnego poszukiwania rozwiązań razem z klientem, umiejętności sprzedażowych, ale także i asertywności, profesjonalnego podejścia w sytuacjach „trudnych”, umiejętności oddzielania problemu od człowieka, odporności na stres w sytuacjach opóźnień realizacji zamówień lub reklamacji.

• Bezbłędnego liczenia, koniecznego podczas przygotowywania ofert handlowych.

• Znajomości języka niemieckiego, angielskiego i polskiego w mowie i piśmie na poziomie dobrym, pozwalającym na swobodną komunikację z klientami poprzez e-mail oraz telefon.

• Samodyscypliny, obowiązkowości, samodzielności, odpowiedzialności i braku konieczności ścisłego nadzoru ze strony pracodawcy.

• Podstawowej umiejętności posługiwania się programami: Microsoft Excel i Word.

• Ścisłego stosowania się do obowiązujących w firmie procedur i wytycznych.

• Ważna dla nas jest Twoja otwartość w kontaktach z ludźmi, otwartość umysłu oraz gotowość na ciągłe zmiany i do ciągłego uczenia się.

• Praca dla kandydatów z Warszawy i okolic.

 

 

Oferujemy:


•    Praca również z klientami zagranicznymi, a przez to możliwość pracy z „żywym” językiem obcym. Wyjazdy na imprezy targowe polskie i zagraniczne.
•    Współpraca oparta o umowę o pracę (pełny etat), premia uzależniona od jakości pracy.
•    Godziny pracy: około 9 - 17.
•    Miejsce pracy - obecnie to w co najmniej 80% praca zdalna , w przyszłości może pojawić się jednak konieczność pracy w biurze w Warszawie.
•    Zapewniamy wdrożenie do pracy pod opieką innych pracowników, bardzo dokładne przeszkolenie, w pełni wyposażone stanowisko pracy i narzędzia pracy o bardzo wysokim standardzie.
•    Pomimo, że jesteśmy małą firmą rodzinną, to pracujemy na najnowocześniejszych systemach IT: CRM, aplikacjach mobilnych, rozwiązanych chmurowych i wdrożyliśmy całkowicie elektroniczny obieg wszystkich dokumentów.
•    Pracę w młodej firmie rodzinnej, jesteśmy otwarci na pomysły pracowników, wdrażanie usprawnień i udogodnień.
•    Traktujemy się nawzajem z szacunkiem, wyrozumiałością, szczerością, jesteśmy elastyczni.

 

Czy ta praca jest dla Ciebie?


Jeżeli jesteś osobą, która w przypadku problemów lub „trudnych” klientów, rozmów unika ich zamiast stawić im czoła, a czasem zdarza się Ci nie odbierać telefonów lub przejawiasz podobne zachowania – u nas, niestety, nie ma dla Ciebie miejsca, więc nie traćmy nawzajem swojego czasu.


Jeżeli natomiast potrafisz doskonale wczuć się w sytuację klienta i uważasz, że klient ma zawsze rację (a przynajmniej najczęściej), to być może jest to miejsce pracy właśnie dla Ciebie, bo my z takiego założenia właśnie wychodzimy.

Prezentacja firmy

Rainbowcups to producent kubków papierowych z indywidualnym nadru... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/03/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Czas trwania umowy
najpierw okres próbny 3 miesiące, potem przedłużenie
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
3 500PLN - 4 500PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
zależne od jakości obsługi klienta
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi