Zadania jakie będziemy przed Tobą stawiać, to:
• Profesjonalna komunikacja i utrzymywanie dobrych relacji z klientami firmy (zarówno polskimi jak i zagranicznymi) poprzez e-mail oraz telefon (po polsku i po angielsku).
• Szybkie i precyzyjne odpowiadanie na zapytania klientów, przygotowywanie ofert handlowych, przygotowywanie i wysyłka próbek, przyjmowanie zamówień klientów, współpraca z grafikami oraz innymi działami w firmie, fakturowanie, czuwanie nad poprawną i terminową realizacją zamówień klientów, zlecanie wydań towaru z magazynu, obsługa reklamacji (czyli kompleksowa obsługa klienta). Będziesz w firmie jedynym punktem kontaktowym dla klienta.
• Uczestnictwo i reprezentacja firmy na imprezach targowych krajowych i zagranicznych.
• Obsługa systemów informatycznych firmy związanych z procesem kompleksowej realizacji zamówień klientów i procesem sprzedaży.
Praca ta NIE wiąże się z: wizytami u klientów, spotkaniami z nimi , sprzedażą bezpośrednią, częstymi delegacjami (wyjątek – targi), call center, aktywnym pozyskiwaniem klientów, „wyrabianiem” planów sprzedażowych, targetami sprzedażowymi, pracą „na prowizji”.
Od kandydatów oczekujemy:
• Profesjonalnej obsługi naszych klientów.
• Bardzo dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, aktywnego poszukiwania rozwiązań razem z klientem, umiejętności sprzedażowych, ale także i asertywności, profesjonalnego podejścia w sytuacjach „trudnych”, umiejętności oddzielania problemu od człowieka, odporności na stres w sytuacjach opóźnień realizacji zamówień lub reklamacji.
• Bezbłędnego liczenia, koniecznego podczas przygotowywania ofert handlowych.
• Znajomości języka niemieckiego, angielskiego i polskiego w mowie i piśmie na poziomie dobrym, pozwalającym na swobodną komunikację z klientami poprzez e-mail oraz telefon.
• Samodyscypliny, obowiązkowości, samodzielności, odpowiedzialności i braku konieczności ścisłego nadzoru ze strony pracodawcy.
• Podstawowej umiejętności posługiwania się programami: Microsoft Excel i Word.
• Ścisłego stosowania się do obowiązujących w firmie procedur i wytycznych.
• Ważna dla nas jest Twoja otwartość w kontaktach z ludźmi, otwartość umysłu oraz gotowość na ciągłe zmiany i do ciągłego uczenia się.
• Praca dla kandydatów z Warszawy i okolic.
Oferujemy:
• Praca również z klientami zagranicznymi, a przez to możliwość pracy z „żywym” językiem obcym. Wyjazdy na imprezy targowe polskie i zagraniczne.
• Współpraca oparta o umowę o pracę (pełny etat), premia uzależniona od jakości pracy.
• Godziny pracy: około 9 - 17.
• Miejsce pracy - obecnie to w co najmniej 80% praca zdalna , w przyszłości może pojawić się jednak konieczność pracy w biurze w Warszawie.
• Zapewniamy wdrożenie do pracy pod opieką innych pracowników, bardzo dokładne przeszkolenie, w pełni wyposażone stanowisko pracy i narzędzia pracy o bardzo wysokim standardzie.
• Pomimo, że jesteśmy małą firmą rodzinną, to pracujemy na najnowocześniejszych systemach IT: CRM, aplikacjach mobilnych, rozwiązanych chmurowych i wdrożyliśmy całkowicie elektroniczny obieg wszystkich dokumentów.
• Pracę w młodej firmie rodzinnej, jesteśmy otwarci na pomysły pracowników, wdrażanie usprawnień i udogodnień.
• Traktujemy się nawzajem z szacunkiem, wyrozumiałością, szczerością, jesteśmy elastyczni.
Czy ta praca jest dla Ciebie?
Jeżeli jesteś osobą, która w przypadku problemów lub „trudnych” klientów, rozmów unika ich zamiast stawić im czoła, a czasem zdarza się Ci nie odbierać telefonów lub przejawiasz podobne zachowania – u nas, niestety, nie ma dla Ciebie miejsca, więc nie traćmy nawzajem swojego czasu.
Jeżeli natomiast potrafisz doskonale wczuć się w sytuację klienta i uważasz, że klient ma zawsze rację (a przynajmniej najczęściej), to być może jest to miejsce pracy właśnie dla Ciebie, bo my z takiego założenia właśnie wychodzimy.
Rainbowcups to producent kubków papierowych z indywidualnym nadru... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.