Jesteśmy krakowską firmą outsourcingową świadczącą usługi w obszarze kompleksowej obsługi klienta w Polsce i za granicą. W swoich działaniach nie zapominamy, że najważniejsi są ludzie. Dlatego też jednym z naszych znaków rozpoznawczych jest fakt, że pracownicy polecają swoich znajomych do pracy z nami!
Dołącz i Ty!
W związku z rozwojem rynku francuskiego poszukujemy pierwsze osoby w charakterze:
SPECJALISTY DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. FRANCUSKIM
Dlaczego WARTO:
- Kontakt z żywym językiem francuskim – konwersacja z native speakerem, możliwość obcowania z kulturą niemiecką oraz poznania specyfiki takiego klienta.
- Zatrudnienie w oparciu o niepełny etat: 1/2-3/4 (indywidualny, elastyczny grafik) z możliwością przejścia na pełny etat.
- Możliwość bycia jedną z pierwszych osób na rynku i późniejszego awansu na lidera grupy.
- Wynagrodzenie składające się z podstawy oraz prowizji.
- Szkolenia, za które zapłacimy a które pomogą zrozumieć Ci jak funkcjonuje firma i z jakich narzędzi korzysta. Cenna wiedza i doświadczenie pozostaną z Tobą na zawsze. O to już zadba nasz trener wewnętrzny.
- Zróżnicowany językowo i kulturowo zespół, w którym spotkasz osoby w różnym wieku i z różnym doświadczeniem. W gronie ok 30 osobowości znajdziesz przestrzeń aby być sobą.
- Udział w inicjatywach integrujących (wspólne świętowanie imienin, kibicowanie, spotkania po pracy, wyjazdy).
- Wsparcie kompetentnych i życzliwych osób w każdej chwili.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Przyjmowanie zamówień na zakupione przez klienta produkty.
- Wykonywanie połączeń do klientów celem potwierdzenia złożonych zamówień oraz poinformowania o kolejnych etapach ich realizacji.
- Odbieranie połączeń od klientów i odpisywanie na maile celem udzielenia informacji.
- Zaproponowanie klientom czegoś więcej z oferty (dosprzedaż).
Oczekujemy wobec Ciebie
- Biegłej znajomości języka francuskiego, która umożliwi swobodną konwersację.
- Dyspozycyjności min. 20h tygodniowo
- Komunikatywności na wysokim poziomie, przebojowości, otwartości na drugiego człowieka.
- Zaangażowania w wykonywane obowiązki.
- Pozytywnego nastawienia i motywacji do pracy
Cenimy umiejętności i nastawienie do pracy.
Masz w sobie to „coś”? Daj się poznać!