Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Wodzisław Śląski
Dla naszego Klienta poszukujemy aktualnie najlepszych kandydatek i kandydatów na stanowisko:
Do Twoich zadań należeć będzie:
• telefoniczna obsługa stałych klientów firmy (głównie kontrahenci zagraniczni)
• wprowadzanie oraz czuwanie nad realizacja zamówień
• obsługa posprzedażowa
Bądź na Tak jeśli:
• swobodnie posługujesz się językiem angielskim
• komunikatywność jest Twoją mocną stroną
• odnajdujesz się w pracy zespołowej
• jesteś osoba kreatywną i szukającą nieszablonowych rozwiązań
• z łatwością obsługujesz programy komputerowe z pakietu Office
Znajomość kolejnego języka będzie dodatkowym atutem
To co możemy Ci zaoferować:
• pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• pracę od poniedziałku do piątku od 8.00-16.00 lub 9.00-17.00
• możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego poprzez uczestnictwo w licznych szkoleniach
• przyjazna atmosferę
• atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
Oferta dotyczy pracy stałej . Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV
Ta oferta nie do końca jest tym czego szukasz? A może ktoś z Twojego otoczenia mógłby być zainteresowany? Poleć Adecco swoim znajomym
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?