Opis stanowiska pracy
Global Business Services Partners Sp. z o.o. świadczy usługi z zakresu rekrutacji stałych oraz pracy tymczasowej (nr wpisu do KRAZ 9956). Specjalizujemy się w dziedzinie finansów i księgowości, administracji, HR oraz IT, stale wspierając naszych klientów w doborze personelu także w innych obszarach. Wyróżnia nas doskonała znajomość pomorskiego rynku pracy i bliskie relacje biznesowe z lokalnymi przedsiębiorcami, jak również z pomorskimi oddziałami międzynarodowych firm, co pozwala naszym konsultantom na szybkie dotarcie do właściwych kandydatów.
Poszukujemy ambitnych Kandydatów z entuzjazmem, o silnej motywacji do osiągania sukcesów, energicznych w działaniu, dyspozycyjnych, którzy pragną wziąć na siebie odpowiedzialność i z zaangażowaniem uczestniczyć w rozwoju firm naszych Klientów na stanowisku:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językami obcymi
Lokalizacja: Gdynia
Obowiązki:
- Kompleksowa posprzedażowa obsługa aktualnych klientów firmy w zakresie przyjmowania, realizowania i procesowania zamówień w systemie SAP
- Koordynacja przepływu informacji pomiędzy klientem a działem sprzedaży i logistyki
- Utrzymywanie telefonicznego oraz mailowego kontaktu z klientami
- Doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez firmę
- Utrzymywanie posprzedażowego kontaktu z klientem, w tym rejestrowanie reklamacji
- Wsparcie administracyjne
Wymagania:
- Znajomość języka obcego (angielski, niemiecki, hiszpański, włoski, rosyjski, szwedzki, fiński, duński) na poziomie zaawansowanym – warunek konieczny
- Mile widziana znajomość systemu SAP
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
Nasz klient oferuje:
- Przyjazne środowisko pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespole
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w globalnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie na pełen etat
Prezentacja firmy
Zajmujemy się sprzedażą usług i produktów ubezpieczeniowo finanso...
Zajmujemy się sprzedażą usług i produktów ubezpieczeniowo finansowych. Szkolimy i przygotowujemy do zawodu doradcy ubezpieczeniowego wykonującego obsługę w pełnym zakresie ubezpieczeń
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 18/06/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Administracja biurowa