#

Specjalista ds. Obsługi Klienta z jęz. niemieckim

Mikomax Sp. z o.o. Sp. k.

Łódź, łódzkie

Mikomax Sp. z o.o. Sp. k.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z jęz. niemieckim

Od: Mikomax Sp. z o.o. Sp. k.
Miejsce pracy: Łódź

Warto być z nami, bo:

  • Budujemy firmę rodzinną, dla której ważni są ludzi i wartości jakimi się kierują,
  • Jesteśmy polską firmą z ponad 26-letnim doświadczeniem w zakresie dopasowywania przestrzeni biurowych do organizacji,
  • Nasza firma codziennie tworzy biura dostosowane do potrzeb, specyfiki, kultury organizacyjnej, charakteru działań swoich klientów oraz do celu, który chcą osiągnąć,
  • Nasi ludzie pracują w nowoczesnym biurze, np. w strefie relaksu w nieformalnej atmosferze zregenerujesz siły tak by móc z lepszym samopoczuciem efektywniej pracować w strefie współpracy czy skupienia,
  • Zapewniamy pracownikom dostawy świeżych owoców i kawę do woli :-)

 

Opis stanowiska:

  • praca stacjonarna polegająca na obsłudze obecnych klientów zagranicznych firmy w tym analiza i wycena zapytań ofertowych klientów, przyjmowanie i koordynowanie zamówień, przygotowywanie ofert handlowych oraz bieżąca współpraca z klientami (ukierunkowanie na obsługę klientów z rynku niemieckiego),
  • bieżący kontakt z innymi działami firmy celem realizacji powierzonych zadań.

 

Oferujemy:

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • Stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi rozwiązaniami,
  • Pracę w międzynarodowym środowisku i wsparcie klientów w realizacji ciekawych projektów,
  • Udział w wydarzeniach, które inspirują do wprowadzenia nowych rozwiązań,
  • Umowę o pracę oraz wszelkie narzędzia potrzebne do realizacji zadań,
  • Przyjazną atmosferę pracy wśród ludzi których łączy wspólna pasja,
  • Pogłębianie zainteresowań zawodowych oraz rozwój zawodowy dostosowany do potrzeb i kompetencji pracownika.

 

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość  j. niemieckiego (w mowie i piśmie),
  • zdolność szybkiego kojarzenia faktów i podejmowania decyzji,
  • komunikatywność, umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem
    i wychodzenie naprzeciw jego oczekiwaniom,
  • inicjatywa, samodzielność, rzetelność i systematyczność, sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków, wielozadaniowość,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży, eksportu lub obsługi klienta będzie dodatkowym atutem.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi