Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
Główne obowiązki na stanowisku:
• Profesjonalna obsługa klienta w oparciu o standardy firmy,
• Pozyskiwanie i terminowa realizacja zamówień od klienta,
• Obsługa programów sprzedażowych oraz weryfikacja danych w systemie,
• Dbałość o prawidłowy przepływ informacji,
• Sporządzanie niezbędnych zestawień, raportów i analiz,
• Obsługa procesu reklamacji,
• Opieka posprzedażowa nad klientem,
• Miękka windykacja należności,
Wymagania:
• Ukończone studia wyższe,
• Doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale obsługi klienta,
• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację,
• Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
• Biegła obsługa komputera,
• Komunikatywność, terminowość oraz wysoka kultura osobista,
• Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
Oferujemy:
• Stałą i stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• Atrakcyjne wynagrodzenie,
Oferta dotyczy pracy stałej.