Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim oraz francuskim lub włoskim
Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim oraz francuskim lub włoskim
Warszawa
NR REF.: 1078985
Dla jednego z naszych Klientów, firmy oferującej innowacyjne rozwiązania w dziedzinie bezgotówkowego obrotu płatniczego, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim i francuskim/włoskim, który dołączy do Centrum Usług Wspólnych w Warszawie.
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta z zakresu zagadnień finansowych, informacji o produkcie oraz podstawowych problemów technicznych. Do głównych zadań pracownika należało będzie: codzienne przetwarzanie zgłoszeń zgodnie z wymogami jakościowymi oraz procesowymi, zarządzanie całym systemem oraz bazą klientów, aktywne wspieranie procesów wprowadzania nowych produktów i usług. Dodatkowymi zadaniami Specjalisty będzie aktywne uczestnictwo w prowadzonych projektach oraz wspieranie zespołu we wszystkich obszarach.
Poszukujemy kandydatów posiadających wykształcenie wyższe oraz mogących pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta. Kandydat na to stanowisko powinien bardzo dobrze posługiwać się językiem angielskim, niemieckim oraz francuskim lub włoskim. Poszukujemy osób odznaczających się wysokimi umiejętnościami komunikacyjnymi i interpersonalnymi, zorientowanych na utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Nasz Klient oferuje stabilne warunki zatrudnienia, pakiet benefitów oraz możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji.
Warszawa
NR REF.: 1078985
Dla jednego z naszych Klientów, firmy oferującej innowacyjne rozwiązania w dziedzinie bezgotówkowego obrotu płatniczego, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim i francuskim/włoskim, który dołączy do Centrum Usług Wspólnych w Warszawie.
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta z zakresu zagadnień finansowych, informacji o produkcie oraz podstawowych problemów technicznych. Do głównych zadań pracownika należało będzie: codzienne przetwarzanie zgłoszeń zgodnie z wymogami jakościowymi oraz procesowymi, zarządzanie całym systemem oraz bazą klientów, aktywne wspieranie procesów wprowadzania nowych produktów i usług. Dodatkowymi zadaniami Specjalisty będzie aktywne uczestnictwo w prowadzonych projektach oraz wspieranie zespołu we wszystkich obszarach.
Poszukujemy kandydatów posiadających wykształcenie wyższe oraz mogących pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta. Kandydat na to stanowisko powinien bardzo dobrze posługiwać się językiem angielskim, niemieckim oraz francuskim lub włoskim. Poszukujemy osób odznaczających się wysokimi umiejętnościami komunikacyjnymi i interpersonalnymi, zorientowanych na utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Nasz Klient oferuje stabilne warunki zatrudnienia, pakiet benefitów oraz możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.