#

Specjalista ds. obsługi klienta z j.francuskim

Klient infoPraca

Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

Dla naszego międzynarodowego klienta poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta z j. francuskim.

 

Zakres obowiązków:

•Obsługa klienta francuskojęzycznego w języku francuskim

•Udzielanie klientom istotnych informacji dotyczących świadczonych usług

•Odpowiadanie na pytania klientów drogą mailową oraz telefoniczną

•Bieżąca współpraca z pozostałymi działami w firmie w zakresie realizacji zleceń dla klientów

•Wspieranie i ulepszanie bieżących działań zespołu w celu osiągnięcia założeń ustalonego biznesplanu

•Tworzenie dokumentacji procesu obsługi klienta

 

Od Kandydatów oczekujemy:

•Biegłej znajomości języka francuskiego -warunek konieczny

•Dobrej znajomości języka angielskiego- będzie to duży atut

•Bardzo dobrej znajomości środowiska Windows i MS Office, sprawnej obsługi komputera

•Umiejętności priorytetyzacji oraz wykonywania kilku zadań jednocześnie

•Efektywnej organizacji pracy i zarządzania czasem

•Wysoko rozwiniętej komunikatywności oraz zdolności interpersonalnych

•Przestrzegania zasad etyki zawodowej

•Umiejętności pracy indywidualnej i grupowej

 

Oferujemy:

•Pracę w międzynarodowym środowisku pracy w młodym, ambitnym i zgranym zespole

•Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy

•Nowoczesne i przyjazne środowisko pracy

•Szkolenia przygotowujące do powierzonych obowiązków- doświadczenie nie jest wymagane

•Stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę;dobre wynagrodzenie plus premię

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz.2135, 2281, z 2016 r. poz. 195, 677).

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

 

We are looking for a Customer Service Specialist with fluent French for our international client:

Responsibilites:

•Work as a Customer Center Representative, assuring high quality of Customer Service & efficient query resolution by chat, e- mail and phone

•End-to end point of contact for business related queries

•Support the day-to-day efforts and activities of the department to achieve the business plan

•Provide process expertise

•Coordinate and maintain process documentation

•Suggest corrective actions to operational issues

•Ensure best practices are shared within the team

•Recommend projects to improve current processes

 

Competencies:

•Effective organization

•Time management

•Prioritization

•Follow-up and execution skills

•Strong Enterprise Contributor skills to drive to the best business outcome for the customer and the company as a whole

•Good working knowledge of Microsoft Office tools (Advanced Excel, Word)

•Proven ability to multitask

•Attention to detail

•Excellent communication skills (e.g. written, verbal)

•Strong work ethic

•Pro-active role in identifying cost out opportunities

•Ability to work as proactive member of a team, as well as independently

 

We are offering:

•Working in an international company,

•Opportunity to develop career path in organizational structures,

•Modern and friendly work environment with open door policy,

•Professional trainings in the field of assigned duties- experience is not required

•Competitive salary with high month bonus

•Stability – contract of employment

 

If this offer is of your interest please send us your CV, including the following clause

I hereby agree for processing my personal data, included in my job offer, for the purpose of recruitment (as defined in the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws No. 133, item 883).

Prezentacja firmy

Firma o ugruntowanej pozycji na rynku.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/11/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi