Specjalista ds. obsługi klienta w obszarze HR z j. niemieckim
Miejsce pracy: KrakówObecnie dla naszych klientów, międzynarodowych liderów z branży SSC, poszukujemy osób ze znajomością niemieckiego i angielskiego.
Opis Stanowiska:
► Wsparcie obsługi procesów finansowych, księgowych lub administracyjnych firmy,
► Wewnętrzne wsparcie pracowników w zakresie obsługi zapytań związanych z działem HR,
► Przygotowywanie raportów i dokumentacji,
► Współpraca z innymi zespołami w Polsce i za granicą,
► Kontakt z zagranicznymi klientami firmy,
► Rozwiązywanie bieżących problemów.
Wymagania:
► Wykształcenie wyższe lub absolwenci/studenci ostatnich lat – (wymagana pełna dyspozycyjność),
► Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
► Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2)
► Umiejętność obsługi pakietu MS Office (Excel),
► Umiejętność analitycznego myślenia i efektywnej pracy pod presją czasu,
► Chęć rozwoju w międzynarodowej firmie.
Oferujemy:
► Możliwość zdobycia wiedzy, doświadczenia oraz rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku biznesowym w obszarze księgowości lub obsługi klienta,
► Atrakcyjne wynagrodzenie,
► Pakiet świadczeń dodatkowych,
► Stabilne warunki zatrudnienia,
► Pakiet profesjonalnych szkoleń podnoszących kwalifikacje.