Specjalista ds. obsługi klienta w dziale uzdatniania wody
Do Twoich zadań należeć będzie:
• Telefoniczna i mailowa obsługa klientów indywidualnych oraz mniejszych przedsiębiorstw w obszarze realizowanych zamówień produktów z których klienci korzystają,
• Udzielanie informacji na temat produktów i terminów realizacji zamówień,
• Opieka nad obszarem administracyjnym: umowy, dokumentacja techniczna, fv,
• Dbanie o poprawność całego procesu zamówień,
• Ścisła współpraca z serwisantami oraz innymi działami firmy,
• Przygotowywanie ofert dla klientów przy współpracy z działem handlowym,
Oczekujemy:
• Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta i zadaniach administracyjnych,
• Wykształcenia technicznego z zakresu ochrony środowiska lub inżynierii chemicznej - będzie dodatkowym atutem,
• Duża motywacja do pracy ze specjalistycznymi technicznymi produktami,
• Chęć rozwoju w dziel technicznym, otwartość na naukę rysunku technicznego i dokumentacji technicznej,
• Komunikatywnej znajomości j. angielskiego (B1),
• Nastawienia na efektywność i wysoką jakość wykonywanej pracy,
• Otwartości na szukanie rozwiązań przy współpracy z klientami,
• Dobrej organizacji własnego czasu pracy i zaangażowania w powierzone obowiązki,
W zamian oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u naszego klienta,
• Atrakcyjne wynagrodzenie,
• Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie, bony świąteczne,
• Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00,
• Ciągłe podnoszenie kwalifikacji (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne),
• Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia w wiodącej firmie,
• Miejsce pracy: okolice Ciepłowni Wola.
Numer referencyjny: SAO/WA2/2018/AF