Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Szkoleń
Kraków Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Szkoleń
Kraków
NR REF.: 1085822
Dla naszego Klienta, międzynarodowego centrum usług wspólnych, zlokalizowanego w centrum Krakowa, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta w Dziale Szkoleń.
Pracownik na tym stanowisku będzie odpowiedzialny zazarządzanie zapytaniami klientów (mailowe i telefoniczne) w odniesieniu do szerokiej gamy usług edukacyjnych, które oferuje firma oraz ich logistyki. Pracownik będzie pozyskiwał odpowiednie rozwiązania, dostosowane do potrzeb i oczekiwań klienta oraz prowadził wszelkie sprawy związane z realizacją usług. Pracownik będzie również koordynował zmiany, związane m.in. z dostępnością trenerów, poszukiwaniem zastępstw itp.
Poszukujemy kandydatówz wykształceniem wyższym oraz bardzo dobrą znajomością języka angielskiego (minimum poziom C1). Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w obsłudze Klienta. Poszukujemy osób komunikatywnych, zorientowanych na szczegóły i wielozadaniowych.
Nasz Klient oferujestabilne zatrudnienie z pakietem dodatkowych benefitów pozapłacowych. Praca wykonywana jest od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym między 9:00 i 19:00.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Kraków
NR REF.: 1085822
Dla naszego Klienta, międzynarodowego centrum usług wspólnych, zlokalizowanego w centrum Krakowa, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta w Dziale Szkoleń.
Pracownik na tym stanowisku będzie odpowiedzialny zazarządzanie zapytaniami klientów (mailowe i telefoniczne) w odniesieniu do szerokiej gamy usług edukacyjnych, które oferuje firma oraz ich logistyki. Pracownik będzie pozyskiwał odpowiednie rozwiązania, dostosowane do potrzeb i oczekiwań klienta oraz prowadził wszelkie sprawy związane z realizacją usług. Pracownik będzie również koordynował zmiany, związane m.in. z dostępnością trenerów, poszukiwaniem zastępstw itp.
Poszukujemy kandydatówz wykształceniem wyższym oraz bardzo dobrą znajomością języka angielskiego (minimum poziom C1). Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w obsłudze Klienta. Poszukujemy osób komunikatywnych, zorientowanych na szczegóły i wielozadaniowych.
Nasz Klient oferujestabilne zatrudnienie z pakietem dodatkowych benefitów pozapłacowych. Praca wykonywana jest od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym między 9:00 i 19:00.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.