Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.
Dla naszego Klienta, producenta opakowań poszukujemy osoby na stanowisko:
specjalista ds. obsługi klienta w dziale łańcucha dostaw
Nr ref.: 38810Praca stała
Lokalizacja: Łódź
Zakres obowiązków:
- budowanie trwałych i pozytywnych relacji z Klientem
- 50% pracy z Klientem, 50% analizy i prognozy rynku
- koordynowanie realizacji zleceń produkcyjnych wewnątrz firmy zgodnie z wymaganiami i standardami klienta
- zarządzanie zamówieniami klienta, planowanie i prognozowanie sprzedaży
- serwis posprzedażowy i obsługa reklamacji klienta (od strony komercyjnej)
- monitorowanie i przeterminowanych płatności, raportowanie prognoz i statystyk sprzedaży – obsługa narzędzi VMI
- utrzymywanie odpowiedniego stanu wyrobów gotowych
- współpraca z działem sprzedaży, logistyki materiałowej, planowaniem produkcji
- optymalizacja gospodarki materiałowej w ramach rezerwacji materiałowych i ‘safety stock’
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomiczne, logistyczne, business and technology)
- 1-2 letnie doświadczenie w obsłudze klienta (zagranicznego)
- doświadczenie w pracy w strukturach korporacyjnych (najlepiej w firmach produkcyjnych)
- doświadczenie w obsłudze narzędzi VMI
- biegła znajomość języka angielskiego (stały kontakt z Klientem)
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
- doświadczenie w pracy w systemie zintegrowanym klasy ERP
- znajomość programu MS Access będzie dodatkowym atutem
- mile widziana umiejętność programowania Visual Basic
- wysokie umiejętności interpersonalne
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania długofalowych relacji z Klientem
- analityczne i wielotorowe myślenie
- umiejętność prowadzenia negocjacji
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- stacjonarną pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się firmie
- możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie