#

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Contact Center

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Warszawa, mazowieckie

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Contact Center

Miejsce pracy: Warszawa

WYZWANIA, KTÓRE BĘDZIESZ PODEJMOWAĆ:

  • posprzedażowa obsługa klientów korzystających z usług bankowych,
  • wsparcie techniczne klientów korzystających z bankowości internetowej,
  • przedstawienie aktualnej oferty Banku
  • sprzedaż produktów i usług bankowych przez telefon.

OCZEKUJEMY OD CIEBIE:

  • wykształcenia minimum średniego,
  • zdolności komunikacyjnych i predyspozycji do prowadzenia rozmów przez telefon,
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klientów lub sprzedaży bezpośredniej będzie dodatkowym atutem,
  • orientacji na osiąganie wyznaczonych celów,
  • odporności na stres,
  • wysokiej kultury osobistej.

OFERUJEMY:

  • współpracę w oparciu o umowę pracę,
  • interesujące zadania w energicznym i sympatycznym zespole,
  • czas pracy w systemie zmianowym (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00),
  • pakiet szkoleń produktowych i sprzedażowych,
  • atrakcyjne wynagrodzenie połączone z miesięcznym systemem premiowym,
  • pakiet świadczeń socjalnych.
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi