Duża i stabilna firma edukacyjno-szkoleniowa, posiadająca oddziały w całej Polsce, poszukuje osób pozytywnie nastawionych, kreatywnych, lubiących rozmawiać z innymi ludźmi, na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta w Call Center
Główne zadania:
• Pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż usług przez telefon
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
• Współpraca z działem handlowym
• Wprowadzanie danych
• Raportowanie wyników pracy
Oferujemy:
• Atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa + prowizja)
• Profesjonalny i kompleksowy program szkoleń przygotowujących do pracy
• Przyjazną atmosferę pracy
• Doświadczenie na podobnym stanowisku (Call Center, telemarketing itp.)
• Podstawowa znajomość technik sprzedaży
• Pewność siebie i śmiałość w kontaktach telefonicznych
• Komunikatywność i wysoka kultura osobista
• Poprawna dykcja
• Dobra znajomość komputera i pakietu Office (Word, Excel)
• Zaangażowanie i konsekwencja w działaniu
Centrum Edukacji ATUT - szkolenia, doradztwo, edukacja
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.