CSM Polska jest jednym z czołowych operatorów w branży dodatków piekarniczo-cukierniczych oraz gotowych produktów piekarniczych na polskim rynku. Spółka należy do międzynarodowej firmy CSM Bakery Solutions w siedzibą w Atlancie, USA. Grupa CSM jest jednym z największych producentów w branży, dostarczając produkty dla klientów do ponad 100 krajów. Na ternie Polski dystrybucja dodatków piekarniczo-cukierniczych odbywa się poprzez renomowane hurtownie, przy których pomoc technologiczną zapewniają technolodzy CSM Polska. Obecnie Spółka poszukuję osób na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta (umowa na zastępstwo)
Miejsce pracy: WarszawaOpis stanowiska
- Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami firmy
- Przyjmowanie zamówień i wprowadzanie ich do systemu
- Budowanie relacji handlowych i rozwój sprzedaży u istniejących klientów
- Udzielanie informacji dotyczących oferty firmy oraz dostępności produktów
- Ścisła współpraca z działem logistyki w celu zapewnienia ciągłości dostaw
- Bezpośrednie wsparcie działu sprzedaży
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania:
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność pracy w zespole
- Znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
- Motywacja do uczenia się nowych rzeczy i chęć pracy w międzynarodowym środowisku
- Komunikatywna znajomości języka angielskiego
- Mile widziana znajomość Navision.
Oferujemy
- Możliwość zdobycia doświadczenia w wiodącej na rynku światowym globalnej organizacji
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop oraz telefon komórkowy
- W zależności od dalszego rozwoju firmy umowę na czas nieokreślony.
Wszystkich zainteresowanych kandydatów zapraszamy do przesłania swojego życiorysu zawodowego oraz oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez CSM Polska Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji za pomocą przycisku znajdującego się po prawej stronie ogłoszenia.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.