Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Młodszego brata potrafiłeś dyplomatycznie przekonać by posprzątał twój pokój, byś ty, w spokoju, mógł pograć w piłkę z kolegami...
Może to oznaczać, że szukamy właśnie Ciebie !
Firma Gigaserwer zatrudni osobę na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta sklepu internetowego. Sprawdź poniżej czy się dogadamy !
Zakres obowiązków:
Przede wszystkim obsługa klientów sklepu internetowego - pomagasz rozwiązywać ich problemy, rozwiać wątpliwości odnośnie produktów, doradzić.
Koordynacja procesów sprawnej obsługi przed i po zakupowej.
Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju naszego sklepu internetowego.
Własna inicjatywa czyli otwarty umysł i pomysły na usprawnienia.
Wymagania:
Najważniejsze jest zaangażowanie i chęć do pracy !!
Wykształcenie wyższe I stopnia (np. licencjat).
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Szukamy osób z doświadczeniem na podobnym stanowisku, ale jeżeli go nie posiadasz to masz szansę przekonać nas, dlaczego że to właśnie Ty powinieneś z nami pracować !
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów będzie nieoceniona.
Empatia i poczucie humoru zdecydowanie mile widziane.
Rozmowa telefoniczna nie może stanowić dla Ciebie wyzwania ponad miarę.
Umiejętność pracy w Excelu będzie dużym atutem.
Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
Współpracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT.
Zapewniamy umowę o pracę.
Zapewniamy godziwe wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i wyników w pracy.
Gwarantujemy przyjazną atmosferę w pracy.
Pracę stacjonarną w biurze, w Świątnikach Górnych (kilka kilometrów na południe od Krakowa)
Podoba Ci się powyższe ? Aplikuj !
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?