#

Specjalista ds obsługi klienta m/k

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Specjalista ds obsługi klienta m/k

Miejsce pracy: Warszawa

wykształcenie: min.średnie, kierunek/specjalność: marketing, zarządzanie, dziennikarstwo, umiejętności: podejście do klienta, miła, sympatyczna i kulturalna obsługa klienta, znajomość ofert usług, telekomunikacyjnych (internet, tv, telefon), zaangażowanie, samodzielność, aktywne podejście do klienta, uprawnienia: umiejętność pracy z komputerem, bezproblemowe poruszanie się w internecie, przyjemny głos przez telefon i poprawne redagowanie maili. doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Obowiązki: kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z klientami - obsługa systemu (obsługa klientów, magazyn, kalendarz) - obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej - prace administracyjne (dokumenty firmy, pisanie pism wychodzących, regulaminów promocji) - pozyskiwanie klientów (prowadzenie facebook, strony internetowej, projektowanie i kolportaż ulotek) - "windykacja klientów" (telefonicznie i mailowo powiadomienie o przekroczonych terminach). Praca w godzinach 9-17. Kontakt z pracodawcą CV na e-mail. Praca w Warszawie.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi