Specjalista ds. obsługi klienta (m/f)
Poszukuję specjalisty ds. obsługi klienta do międzynarodowej firmy produkcyjnej.
Informacje o kliencie
Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji ze stale rosnącą działalnością produkcyjną ,dystrybucyjną oraz logistyczną poszukuję doświadczonej osoby do nowo powstałe stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta.
Opis stanowiska
- kontakt ze sprzedażą zagraniczną w ramach wewnętrznych działów firmy ( mail, service desk, telefon, kontakt osobisty)
- koordynacja realizacji zamówień na poziomie wszystkich działów w firmie
- ścisła współpraca z działem handlowym oraz planowania i produkcji
- koordynacja projektów dostosowania produktów do potrzeb i oczekiwań klientów
- rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych
- szukanie i wdrażanie rozwiązań mających na celu przyniesienie usprawnień
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Profil kandydata
- wykształcenie wyższe
- minimum 2 letnie doświadczenie w podobnym obszarze
- dobra znajomości języka angielskiego
- znajomość programów Excel, SAP będzie dodatkowym atutem
- asertywność
- umiejętność pracy pod presja czasu
- samodzielność, umiejętność podejmowania szybkich decyzji
- dobra organizacja pracy
Oferujemy
- pracę w przyjaznej atmosferze
- możliwość rozwoju w międzynarodowej, nowoczesnej i rozwijającej się organizacji
- ciekawe możliwości rozwoju
- dodatkowe benefity ( karta multisport, ubezpieczenie grupowe)
Please apply via the button on the right side of this job offer.
Job details
Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More
Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More
Follow us on: