
Specjalista ds. Obsługi Klienta linii lotniczych WizzAir
Miejsce pracy: WarszawaSzczegóły oferty nr: StPr/12/5516 z dnia 2012-10-18
Zmianowość: dwie zmiany
Rodzaj zat.: Umowa zlecenie
Dane dotyczące oferty
Stawka: 10,00 - 14,00Zmianowość: dwie zmiany
Rodzaj zat.: Umowa zlecenie
Dane dotyczące wymagań
Wymagania: Wymagane min. średnie wykształcenie. WYMAGANIA: - Dobra znajomość jednego z języków (bułgarski, serbski, francuski, hiszpański, włoski, niemiecki) i języka polskiego. Dyspozycyjność (praca zmianowa). Komunikatywność. Umiejętność obsługi komputera, PRACODAWCA OFERUJE: - Stabilne warunki wynagrodzenia - Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie. Pakiet profesjonalnych szkoleń. Elastyczne godziny pracy - Nowoczesne narzędzia i komfortowe warunki pracy w zgranym Zespole - Pracę w przyjaznej atmosferze - Praca rozpoczyna się 19.11.2012 ZAKRES OBOWIĄZKÓW: -Telefoniczna obsługa Klientów linii lotniczych WizzAir - Dokonywanie rezerwacji biletów lotniczych - Obsługa Klienta indywidualnego kontakt mailowy: rekrutacja@datacontact.plDane kontaktowe