#

Specjalista ds. Obslugi Klienta Korporacyjnego

ManpowerGroup

Wrocław, dolnośląskie

ManpowerGroup
Manpower to globalna firma o prawie 70 letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku Manpower obecny jest od 2001 roku i obecnie posiada prawie 35 oddziałów w całym kraju. Rolą Manpower jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Nasi kandydaci nie ponoszą żadnych opłat, nic nie ryzykują. Mogą za to wiele zyskać - profesjonalne doradztwo oraz wymarzoną pracę.

Specjalista ds. Obslugi Klienta Korporacyjnego

Miejsce pracy: Wrocław

Oferujemy:

  • Pakiet socjalny (Multisport, LuxMed)
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji
  • Umowę o pracę na czas określony
  • Codziennie darmowe kanapki i owoce
  • Wyjścia zespołowe
  • Zniżki w restauracjach, sklepach z firmowym badgem
  • Pracę od zaraz
  • Wynagrodzenie 4000 - 4500 zł Brutto (zależnie od doświadczenia)

Zadania:

  • Obsługa mailowa i telefoniczna Klientów Korporacyjnych w oparciu o najwyższe standardy i wewnętrzne procedury
  • Realizację całokształtu procesów, związanych z obsługą Klientów
  • Przygotowywanie umów oraz dokumentów zgodnie z wytycznymi
  • Kontrolowanie poprawności rozwiązań oferowanych klientom
  • Raportowanie i monitorowanie danych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe- mile widziane kierunki Ekonomia/ Zarządzanie / Finanse i rachunkowość
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
  • Skrupulatność
  • Znajomość programów Excel, Outlook
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w korporacji
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
ManpowerGroup

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi