Specjalista ds. Obsługi Klienta Korporacyjnego
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- przyjmowanie i kompletowanie we współpracy z RM-em i Specjalistami dokumentacji do otwarcia rachunków / zmian na rachunkach / innych produktów około-rachunkowych i treasury,
- weryfikacja jakości dokumentów i ich poprawności zgodnie z obowiązującymi procedurami, realizacja czynności związanych z procesowaniem, skanowaniem, przechowywaniem i archiwizacją powyższych dokumentów,
- kompletowanie we współpracy z RM’em dokumentacji Klienta do wniosków kredytowych – ich ostateczna weryfikacja pod kątem kompletności,
- weryfikacja zgodnie z obowiązującymi procedurami i przekazywanie do WZZ (Wydział Zarządzania Zabezpieczeniami) dokumentów do wyceny zabezpieczeń,
- obsługa uruchomienia kredytu w zakresie weryfikacji dokumentów, skanowania umów, dokumentacji kredytowej oraz dyspozycji, zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- wprowadzanie danych finansowych do arkusza Coala i wsparcie Biznesu przy dokonywaniu przeglądów kredytowych w tym zakresie.
Profil Kandydata:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w bezpośredniej obsłudze Klientów,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne,
- duża dbałość o szczegóły oraz dokładność,
- umiejętność i uprawnienia do obsługi kasowej Klienta będą dodatkowym atutem,
- znajomość procesów i procedur obsługi Klienta korporacyjnego będzie dodatkowym atutem,
- ukierunkowanie na realizację zadań i osiągnie założonych celów,
- nastawienie na jakość.
Zapewniamy:
- zatrudnienie w oparciu o umowy o pracę na zastępstwo,
- możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej instytucji finansowej,
- unikalne, przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną,
- bogaty system socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie, pakiet rekreacyjno-sportowy).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.