Firma Dolfi1920 jest liderem w Europie w zakresie obsługi roszczeń związanych ze szkodami powstałymi podczas podróży lotniczych. Poszukujemy do swojego zespołu osób na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta - język niemiecki. Doceniamy osoby utalentowane, pełne energii, które proponują niestandardowe rozwiązania oraz dzielą naszą pasję do budowania unikalnych relacji z klientem.
Dołącz do świata wyjątkowych możliwości w stale rozwijającej się firmie, pełnej inspiracji i zostań częścią zespołu wyznaczającego nowe granice. Naszą misją jest dostarczanie najwyższej jakości obsługi dla naszych klientów, za pośrednictwem telefonu, maila i live chatu. Pragniemy być źródłem satysfakcji klienta, profesjonalizmu oraz osiągać wyznaczone cele. Współpracujemy ze światowymi producentami, tworzymy profesjonalny wizerunek firmy i zawsze wychodzimy ponad oczekiwania klientów.
Szukamy ekspertów w telefonicznej, mailowej i chatowej obsłudze klienta, którzy płynnie rozwiązują zapytania klientów używając różnych narzędzi i systemów teleinformatycznych. Potrafią się doskonale komunikować, wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy. Wymagana jest biegła znajomość niemieckiego w mowie i piśmie (angielski lub dodatkowy język europejski będzie plusem) oraz chęć bycia częścią zespołu, projektowania zasad oraz osiągania celów osobistych oraz firmowych.
Oferujemy:
• Wynagrodzenie w wysokości 4 000 zł brutto
• Pracę wymagającą i pełną wyzwań, nagrody i możliwość rozwoju
• Szkolenia wewnętrzne Dolfi1920
• Promowanie zdrowego trybu życia np. owocowa środa
• Dofinansowanie opieki medycznej dla pracowników
• Karta fitness
• Zniżki pracownicze na asortyment firm, z którymi współpracuje Dolfi1920
• Płatny program polecania osób do pracy
• Dofinansowanie szkoleń zewnętrznych potrzebnych do rozwoju na danym stanowisku
• Atrakcyjną lokalizację biura w Warszawie – Mokotów Business District
Dolfi1920 jest oficjalnym partnerem ponad 100 linii lotniczych, jako jedna z niewielu firm obsługuje renomowanych przewoźników w zakresie rozwiązywania kwestii związanych z uszkodzonym bagażem. Oferujemy równość w zatrudnieniu bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną.
Firma Dolfi1920 jest liderem w Europie w zakresie obsługi roszcze... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.